Tja, tja!

   Publicerat 2012-03-14 Kl 07:50:02 i kategori Allmänt

Tja, tja bloggen! ;))
Men hej.. Jag bloggade inte igår, jag hade lagat mat å var så otroligt trött typ. ;) Men idag ska vi åka å simma med klassen, tjohoo typ? Nääää! Men typ simma 200 m å visa att man kan livrädda ngn elr nåt sånt? Jag bah, men asså för i 6:an har vi inte tränat på det med livdockan, så vi får väl se hur det går., :))
Ikvl kmr Kajsis hit till mig å ska sova över hos mig! Awesome! Ska bli askul, :D Vi ska praoa imon så det är drf, ;) jag ska inte rida Athena idag för hon står hos Bästa Anna Stewart å tränas där i 2 veckor, men på söndag får jag rida igen!
Jag å Emelie tog kort i söndags så jag ska väl ladda upp några senare idag om jag hinner.. Funderar igen på att byta tbx till bloggplatsen, men bara om dem får en app ioförsig..

Tänkte att jag drar lite om veckan ' :)) nämligen en awesome vecka som väntar!

Torsdag: PRAO med Goa Kajsa <3
Fredag: hopplektion m Billy igen. <3
Lördag: Ridlektion på Lerk å Aliiiiiice kmr till mig å Kajsa! Happyface! Sen så ska hon, Kajsa, Åsa å Emelie sova över hos mig, jag å Åsa ska ha ett tårtparty, men jag ska inte avslöja för mkt, för det är en överraskning till d andra! Haha. ;)
Söndag: Alice åker hem :(( Sen så rider jag Athena å pappa ska ha lite 'kalas' :)

Love it! Men nu måste jag gå, ;((
Vi hörs sålänge!
/Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: