Monday

   Publicerat 2013-04-08 Kl 17:28:16 i kategori My life ♥
Hej på er! Hoppas allt är bra med er och första skoldagen efter lovet förhoppningsvis, det tror jag iaf va? Har faktiskt struntat i bloggen i helgen. Har haft det jättemysigt med mina tjejkompisar och jag har ju bloggen för jag tycker att det är kul. Jag vill inte känna det som ett måste och därför skippar jag hellre att blogga då så jag inte tröttnar väldigt länge sedan, jag hoppas ni förstår! 
I lördags red jag iaf ut Athena med Andrietta igen men det blåste väldigt mkt så hon var väldigt spänd när jag skulle möta Andrietta men sedan gick det bra. Red klätterbacken igen vilket är riktigt bra för dem. :)
Imon var Affe & spelade innebandy slutspel med innebandyn vilket de kom tvåa på, så grymma var de! ;) Köpte även en ny jacka mellan matcherna, kommer ett inlägg om sen. Så får ni se. Imorgon så ska jag vara med och spela innebandy på deras avslutning, vilket ska bli sjukt kul! Onsdag hoppträning & torsdag ridning Athena, fredag träning med Billy, & ja, sedan kanske jag ska till Örebro, vi får seee helt enelt. 
Helgen efter denna är det äntligen första träningen, wiiie! Ska bli så sjukligt kul verlkigen!! :D :D :D :D
Nu kallar mamma att det är middag så vi hörs tills nästa gång, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: