Tävlingen

   Publicerat 2013-04-21 Kl 18:10:00 i kategori My life ♥
Vi åkte då till Närk, Norra Älvsborg. Där hoppade jag de två sista klasserna, 2 st Ld+5, alltså 85 c, ;) Iaf det är ju Gotacupen så gick banan och allt med mitt lag och lagledare och det kändes lixom bra inför klassen och så. 
 
Förklass:
Jag värmde upp han ute på framridningen där det var smockfullt. Massa skrittade runt där inne och skulle man galoppera fick man nästan bara bryta av och kunde inte svänga & sådant. Men skrittade och travade igång han där och gjorde lite start & stoppövningar blandat med volter och skänkelvikningar. Sedan när det var min tur gick jag in på framhoppningen och så började vi hoppa fram då. Där stod Anna, min lagledare och coacha mig och det kändes riktigt bra och vi fick bra språng och det kändes bra inför banan. Sen väl på banan kändes det super. Allt gick bra, men så kom 3:an, jag släppte han lite och han blev lite flak och han toucha men den låg kvar, så tur!! Sedan red vi till hinder nr 7 som var sista i grunden och var felfria, red sedan snabbt i omhoppningen och alla bommar låg kvar. Slutade till slut med en vinst!! Så himla glad egentligen över nollan. Men så en vinst blev ju bara bättre, han är så bra den lille! 
 
Lagklassen:
Vämde upp & som vanligt. Sedan när vi var inne på banan var både jag & Billy trötta men vi körde på ändå. 1:an gick finfint, tvpan oxå, samma med med trean och fyran, Från fyran till femman var det en linje på fem galoppsprång. När vi hoppat fyran samalade jag inte upp han utan lät han springa iväg så han peta femman ut där. Helt mitt fel & tar på mig det! Sedan resten kom jag av mig lite men vi var ändå felfria där så är verkligen jättenöjd med honom & dagen. Han är så bra lillen. ♥
Här kmr massa bilder! (:

Publicerat 2013-04-22 Kl 22:12:07

Superfina bilder! :) <3

Publicerat 2013-05-08 Kl 18:04:26

Söt ponny :D

Publicerat 2013-05-08 Kl 21:22:29

Vilka härliga bilder! Underbar blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: