15 sanningar

   Publicerat 2013-08-23 Kl 12:30:00 i kategori Allmänt
Truth about me! 
1. Jag är ett GossipGirl-freeeeeak!
2. Jag älskar PLL!
3. Jag är en serie-nörd och tittar nu på oth.
4. Jag tycker det är skitkul att åka skidor, slalom såklart!
5. Skriver ofta upp to do-list för annars får jag lite lätt panik, hehe. Behöver lixom bocka av det och sådant för att få lite struktur på det. Ofta då med läxor och på helger när saker behöver göras...
6. Jag ♥ B&J
7. Jag äter oftast ostbågar med gaffel.
8. Jag har ett veck i mitt lillfinger där jag har min lur.
9. Jag är mörkrädd.. Inte alltid men oftast.
10. Jag hatar skräckfilmer. Drömmer så mkt då haha och eftersom jag är mörkrädd har det gjort det värre elr att det är drf..
11. När jag ler är nästan alltid mitt högra öga öppet mer än det andra. Väldigt fult men men. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Bild finns nedanför.. ↓
12. Jag & Elin använder oss av sjukt mkt utropstecken i våra sms, elr bara om det gäller serier haha..
13. Jag har kännt Elin hela mitt liv och vi har aldrig bråkat - bråkat asså så mkt lixom. Antagligen för vi bor så långt ifrån varandra, men men det är väl bra antar jag?
14. Jag hatar att känna att hjärtat slår, elr känns pulsen igenom mina fingrar. Bara en obehaglig känsla.
15. När jag typ gick i 3 (?) hade jag vinrött hår typ, alltså sån färg man har i håret som är röd, vet inte om det är just vinröd. Jag hade iaf tonat det för jag ville testa men jag var skitful i det. Då tyckte jag väl att jag var fin dock..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: