En lång lista 1-30

   Publicerat 2013-08-24 Kl 13:00:00 i kategori Frågor & Svar

Edit: Jag skrev detta i torsdagskväll när jag skulle sova hehe..

1. När gick du upp i morse? – 06.45

2. Vem ringde du senast? – Pappiii

3. Vad har du i dina fickor? -Har inga fickor på trosorna… Haha

4. Vad köpte du senast? – Lite kläder.

5. Vad får dig att bli riktigt arg? – Det finns så mycket men kommer inte på mer än djurplågare, gå. och. dö.

6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – Mobil så jag kunde få skjuts hem, festis (Cactus & Lime) och glass tror jag nog haha.

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – Får nog säga att jag är både och faktiskt men är dock väldigt morgontrött..

8. Senaste filmen du såg på bio? – Det var nog Grown Ups 2, grym!

9. Vad uppskattar du hos en vän? – Omtanke, humor och att man kan lita på den.

10. Har du någon gång badat naken utomhus? – ja hehe.

11. Vad äter du helst? – Finns så mycket, matvraaak

12. Är du driven som person? – Jo det tycker jag nog

13. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? – nooo

14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? – Finns massa men kommer faktiskt inte på något just nu.

15. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – På golvet/på skrivbordet i en liten hylla

16. Är du materialist? – Anatar det? Eller vad är det?

17. Har du några djur? –  Ja, en liten kissemissss

18. Är du blyg? – Både ja och nej.

19. När flög du senast? – Förra året tror jag

20. Har du något tatuering? – no

21. Har du varit med om en bilolycka? – Nej tack o lov..

22. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? – Vet faktiskt inte men det har jag säkert.

23. Vilken är den roligaste träningsformen? -Rida!!

24. Bästa egenskapen hos en partner? – Omtänksam och kärleksfull.

25. Sämsta egenskapen hos en partner? –Egoistisk och okärleksfull.

26. Var växte du upp? – Utanför gbg

27. Har du någon gång ringt polisen? - Nej.

28. Vilka är dina största svagheter? – jaduu

29. Har du, eller har haft någon barnsjukdom? – Tror inte det, förutom vattenkoppor då.

30. Vilka är dina bästa egenskaper? – Omtänksam, har humor och en mn kan lite på och säga allt till. Hoppas mina kompisar håller med bara..

 

Det kommer komma en del 2.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: