Glassss

   Publicerat 2013-08-26 Kl 17:40:46 i kategori My life ♥
Hallo bloggen! Hur är det med er? Klockan är redan 17.30, hur snabbt har det inte gått idag? Jag sitter och mumsar på favvoglassen , Strawberry White, tröttnar aldrig hehe.. 
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Är ändå riktigt glad att vårat schema är så chill på måndagar, känns som en grym start på veckan då lixom. 
Gick sedan hem till Kajsa och Frida. Väl där gjorde vi lite Mellis och spelade Candy Crush. Efter det tog vi på oss badkläder å badade. Emmie skulle egentligen på moppekurs idag men det blev en miss så hon kom sen oxå. 
Var riktigt kul och vi gjorde lite filmer från som jag tagit från vine som kommer här nedanför. Haha min underbara kompisar haha. :D
 
Nu ska väl jag å mamma snart till stallet. Har inte så mycket mer å säga tyvärr.. Ha det fint! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: