Home in my house

   Publicerat 2013-08-29 Kl 15:34:53 i kategori My life ♥
Hej på er! Äntligen är torsdagen slut, dock väääldigt chill får jag erkänna. Våran första lektion var No, och den lektionen vad 1 h och 20 min, såå lång... Sedan var det musik men då var jag och Fridadukvärdar så de slapp vi, sjukt skönt å chill. Sedan var det bara 50 min spanska och svenska och sedan slutade vi 14.30. 
 
När jag kom hem så gick jag faktiskt upp och bytte lakan och sånt, jag älskar den känslan när man ska sova och det är nybäddat. Jag gjorde det helt själv så får säga att jag är lite stolt satte även på en tvättmaskin för jag behövde lite grejer som var i tvättet. Dock fick jag ringa mamma två gånger om hur man gjorde haha. Det var så längesen.. Inte bra men det ska bli skärpning!
 
När mamma kommer hem sedan åker jag till Athena för en uteritt, ska bli så mysigt. Hoppas regnet kommer när vi är inne i stallgången och sedan slutar när vi ska ut på en tur haha. Får se vilket tur det blir bara, har ingen å rida med så det är lite tråkigt men vi får se helt enkelt. Berättar sen! :) 
 
Nu ska jag försöka skriva lite tidsinställda för er eller plugga lite spanska. Lutar åt det första alternativet så ni kan vara glada haha! Ha det fint så hörs vi ikväll.
 Har inga bra bilder till inlägget å börjar få lite bildbrist. Här är en liten failbild från en photoshoot vi gjorde med hästarna. Herregud bad det blåse då kommer jag ihåg...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: