Fredag!!

   Publicerat 2013-03-22 Kl 20:29:00 i kategori My life ♥
Åh äntligen fredag! Sitter i soffan på standardplatsen och väntar på att fotbollen ska börja. Har varit i skolan som vanligt idag och sedan hoppträning med Billy. Är massa strul med min ridklubb & massa sånt men ska inte gå in mer på det iaf! I helgen händer inte alls så mkt, på söndag ska jag till Athena & lastträna henne, kanske att vi åker till manegen beror på om pappa blir frisk. Typ hela min familj är sjuk, asså så jobbigt!! Kanske att jag skulle vara med Emmie, Kajsa eller Andrietta, får se.. Men ja, det blev ett flummigt inlägg och ja, uppdateringen kmr inte vara så bra för har ingen motivation och inspo & sådant.. 
Här är iaf en bild på min ombre! :D
Publicerat 2013-03-23 Kl 10:04:34

Jätte fin blogg! skit snyggt hår också :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: