Hoppträning

   Publicerat 2013-03-27 Kl 20:29:47 i kategori My life ♥
God kväll! Sitter i soffan med katten i knät och tittar på Sveriges mästerkock. Svenne-banan på den lixom. ;) Har väl varit hemme i ca en timma nu efter hopp/markarbetsträningen som jag tycker gick väldigt bra! :)
 
Jag kom fram till nya stället då och träffade Annika som sa vilken häst jag skulle rida vilket blev Meija, Fannys eller Annikas häst, alltså Storhäst. Gjorde iordning henne och gick sedan ner till manegen. Sedan red jag ju där då för Annika med några andra. Detta var ju första gången jag red henne. Var så himla kul att rida storhäst och det är sådan skillnad från ponny lixom. Jag är ändå nöjd med min ridning men den hade kunnat vara bättre men som sagt var det första gången jag red henne så hade inte så mycket krav lixom.
Publicerat 2013-03-27 Kl 20:51:52

sv; Tack, har frågat henne:D

Vill du göra ett bloglovin byte? c:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: