Thursday

   Publicerat 2013-03-28 Kl 09:35:44 i kategori Dagens outfit
Godmorgon på er alla! Sovit gott? Har sovmorgon idag för min spanska är "inställd" & det är svårt att få vikarie så jag börjar kl 10, hur nice lixom? Så himla skönt och få sova lite längre och idag var det verkligen perfekt.
 
Vad händer för er idag då? Har två lektioner idag tror jag, matte-prov på ena men ändå? :D Sedan ska jag med Andrietta till stallet för vi ska passa deras hästar under helgen, tror jag? & efter det åker jag till Athena och så åker vi till manegen för att rida dressyr. Har inte riktigt kunnat rida igenom henne under hela vintern så hon är väl lite ringrostig, haha.. 
 
Nu måste jag dra mig till skolan, hoppas ni får det bra idag! Puss
 
Nyklickade bidler från idag. :) Haha & ja, jag suger på att sätta upp bun's... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: