1D

   Publicerat 2013-09-17 Kl 08:58:00 i kategori Bilder
Jag älskar justgirlythings. Typ verkligen älskar, för att det är just tjej-saker. Alla bilder stämmer typ in på en och jag älskar å scrolla igenom deras tumblr men alla fina bilder. Här är några bilder jag hittade på One Direction för att hålla ett litet tema och för att det inte skulle bli så blandat. Mer inlägg och bilder från justgirlythnigs kommer deffenitivt komma upp! 
Publicerat 2013-09-17 Kl 14:40:41

Hej där! Ville bara kika in och berätta att jag har en tävling igång där man kan vinna ett presentkort på Gömda Juveler Fashion. Tävlingen avslutas i morgon, onsdag, så skynda dig in och tävla om du tror att det är något för dig! :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/september/tavla-vinn-ett-presentkort-varde-200kr.html#comment

Om du är helt ointresserad av reklam så ber jag om ursäkt för denna kommentar!

Publicerat 2013-09-17 Kl 14:40:43

Hej där! Ville bara kika in och berätta att jag har en tävling igång där man kan vinna ett presentkort på Gömda Juveler Fashion. Tävlingen avslutas i morgon, onsdag, så skynda dig in och tävla om du tror att det är något för dig! :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/september/tavla-vinn-ett-presentkort-varde-200kr.html#comment

Om du är helt ointresserad av reklam så ber jag om ursäkt för denna kommentar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: