Athena

   Publicerat 2013-09-12 Kl 20:37:49 i kategori Bilder
Hej bloggen! Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt bra och jag har haft så kul! Skolan gick hyffsat snabbt och sedan gick jag å Emma hem till mig. Vi åkte sedan hennes moppe till Athena vilket jag tycker är skitkul haha och sedan var vi där i ca 2 timmar kanske? Red iaf ett dressyrpass på henne i paddocken och har även lite nya bilder ni ska få se! Testade det nya objektivet som jag fick igår, såå bra så jag är jättenöjd! För övrigt igår hade jag det hur mysigt som helst. Var ju i skolan och så och efter åkte jag, mamma och Affe in till Göteborg och mötte upp pappa så åt vi på Jensens, :)
 
Iaf passet idag gick helt okej! Hon var dock lite seg å jobbig i galoppen. Hade jättesvårt å driva fram henne till en bra form som vi brukar få till så la in så mycket fokus på galoppen idag utan mer på traven. På slutet släppte det lite men inte helt. & tack Emma som hjälpte mig som lite instruktör, skitbra verkligen! :D Vi ställde även upp ett litet hinder som vi skuttade över. Sedan fick även Emma testa Athena och det är alltid kul å se henne från marken när någon annan rider henne!
 
Här kommer maaassor med bilder från idag.
 
Publicerat 2013-09-12 Kl 20:48:11

Det var jätte kul att få följa med! Haha vad jag tjatade mot slutet, så blir det när man ber en pedantisk dressyrryttare om hjälp ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: