Dagens träning

   Publicerat 2013-09-05 Kl 21:53:40 i kategori Bilder
Hej på er!
Skriv precis ett långt och bra inlägg men givetvis råkade mamma klicka ner det och det sparades inte. Asså ibland... Men jag sitter iaf nere i vardagsrummet och har sett klart av Kockarns Kamp. Typical Svenne-banan men faktiskt kul. 
 
Förut idag var jag även hos läkaren. Fick gå en timma tidigare vilket var så skönt. :) Läkaren sa att det är typ en skada i knäet men inget är av eller så men det är inte konstigt att jag har ont. Så någon gång snart får jag en liten tid som knäet ska röntgas så än så länge går jag runt i typ världens fulaste penionärs-band som jag kallar det. Ett sådant likblekt band runt knäet med ett hål i för knäskålen. Tycker det är lite tråkigt med en sådan färg asså de hade ju kunnat ta rosa eller något sådant men det vill väl inte gamlingar ha kanske. Så imon när det är 24 grader ute får jag gå runt i shorts + denna underbara sak haha. Kommer se hemskt ut men men, den behöver jag använda så har inte så mycket val. Beroende lite hur det blir med röntgen så kanske jag får gå till någon sjukgymnast. Nog om knäet!
 
Idag gick träningen både bra och dåligt. Den gick ändå väldigt bra för att hon tar tag i alla hinder och tycker det är så jättekul och då blir jag glad också. Hon har även skött sig super runt omkring med lastning och allting idag. Hon har varit helt underbar och stod helt lös stilla i gången medans jag gjorde iordning henne. 
Men åter till träningen gick det ju som sagt bra. Hon var väldigt bra och tyckte ju det var kul. Hon hoppade med bra språng och fick bra distanser. Tränade också vissa svårare svängar med hinder ur sväng vilket hon har ganska svårt med pga av sin galopp. Hon har ju lite svårt å bära sig i galoppen så det blev några stopp där tyvärr. Men samtidigt vill hon ändå hoppa men tycker det är lite för läskigt haha. Men jag får rida bättre och vara tydligare så är det inga problem. Avslutade en bana med bland annat två oxrar som låg på 90 cm vilket gick galant. Riktigt kul att hon hoppar med sån lätthet också. Känslan när man kommer emot hindret och hon flyger över är helt underbar! ♥
 
Imorgon är det hoppträning med Billy som gäller. Ska bli sjukt kul och jag är riktigt taggad. 
Nu ska jag ta och läsa en skvallertidning som jag köpte förut idag, var ett inslag av One Direction så kunde ju inte låta bli.
Här är förresten lite bilder som är nyklickade från idag! Visst är hon gullig?! Film kommer imorgon då jag lägger den på tidsinställt.
 
Här är massor med bilder! ;)
 
Ledsen men på rull-bilderna hade de börjat mörkna lite och jag hade kameran på fel inställning... :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: