Design by AW

   Publicerat 2013-09-19 Kl 12:00:00 i kategori Bilder
I slöjden senast (skratta inte, okej jag gör det lite sjäv alltså..) gjorde jag en klännig. Det är en svart-prickig men lite högre rygg där bak, resår i midjan med en liten u-ringning. Kläningen var väldigt ful utan resåret i midjan men så fort jag satte på det tyckte jag att det fick lite karaktär och blev faktiskt ganska fin. Nu är jag dock väldigt sugen på att fortsätta sy kläder.
Så för ett tag sedan satt jag och fundera på en logga av någon anledning, kommer inte ihåf varför men iaf, då kom jag på denna, AW, för Amanda Wendt. I W:et är det ett A. Tyckte det var riktigt coolt. Så om jag skulle designa något i framtiden skulle den loggan användas.Så nu sa Kajsa att hon skulle sätta en signatur på klänningen hon gör, då fick jag idén att jag också skulle göra det och då använder jag mig av den loggan. Nu när klänningen är klar ska jag börja med ett par mjukis-shorts i ett silkes-matrial men mönster som påminner lite om leopard. Ska visa upp de så fort de är klara! :)Här är ett smak-prov. Tyvärr är bilderna i väldigt dåig kvalle.. :( 

Publicerat 2013-09-19 Kl 18:45:11

sv: tack så mycket! :)

Supersöt klänning! håller med om att resåren i midjan gjorde klänningen mer speciell. :)

Publicerat 2013-10-05 Kl 21:12:48

Superfin! Gillar själv att sy kläder:)

Publicerat 2014-02-09 Kl 14:40:58

skitsnygg! Innan jag läste texten i inlägget och endast kollade på klänningen trodde jag att du visade upp något nyinköpt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: