Godnatt bloggen

   Publicerat 2013-09-17 Kl 21:39:06 i kategori My life ♥
Nu stänger jag ner bloggen för idag. Ser just nu på Svenska Hollywoodfruar, standard på tisdagar eller hur? ;) 
Tisdag som är min pluggdag blev inte så mycket plugg utan bestod bara av One Tree Hill, ååh älskar den serien alltså! Så. himla. bra.
 
Sedan efter middagen fick jag världens ryck och hämtade en basketboll och tog cykeln till en basketplan och spelade lite. Enda felet var att bollen var paff och jag hittade inte pumpen men den funkade bra att skjuta med. Jag körde där i ca 50 st träffar i korgen och det var så himla kul! 
Det spöregnade ute men jag tog faktiskt tag i det och gick ut ändå. När jag sedan kommit ut slutade det, dock hann jag bli lite blött ändå men så värt det ändå. 
Något jag har tänkt på är att vi, eller för det mesta svenskar över huvudtaget är så beroende av varandra. Jag skulle egentligen aldrig gå ut själv och spela basket. Jag skulle försöka få med mig någon som ville följa med och ville ingen så skulle jag skippat det. Jag har alltid tyckt basket varit roligt men ingen av mina kompisar har lixom tyckt det så därför har vi inte spelat basket som vi spela fotboll osv. Jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt med det här mer än att jag är glad att jag tog tag i mig själv och var lite själv och spelade. Jag fick massor med tid å tänka, jag blev grym i basketen (haha) och hade en rolig tid. Jag ska faktiskt ut å spela när det inte är för kallt å snöigt, tyvärr är jag ute i lite fel säsong... ;) Men nu blev det här inlägget väldigt långt, sorry!
 
Nu ska jag kika vidare, hörs imorgon!
 
 
Publicerat 2013-09-20 Kl 21:09:26

Amanda scott nästa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: