Monday

   Publicerat 2013-09-02 Kl 17:13:35 i kategori Bilder
Hallå bloggen! 
Kommit ner här vid datorn efter första skoldagen på vecka 36. Har varit med Kajsa efter skolan och vi var ute och fotade = nya bilder, bra va? ;) Haha, men skoldagen gick ganska fort, vi slutade vid 14.05 vilket är superskönt. Imon går vi längsta dagen till 14.50.
Nu har jag precis ätit middag. Och just det, mamma har köpt ett slatterband till mitt knä, wiie, så vi kanske slipper gå till läkaren igen om detta hjälper. Nackdelen är bara att jag kommer behöva ha på mig det hela tiden, och i tighta jeans och sånt kanske det syns igenom haha. Men men, ska bli skönt å kunna göra vanliga grejer igen eller vad man ska säga. Jag har lixom ont när jag går vanligt så jag har dessutom undvikit träningen typ som å gå och springa å så så mycket som möjligt och det är ju inte speciellt bra... 
Om ca en 1 h åker jag med mamma till stallet och Robby. Är där ett bra tag för hennes lektion är 19-20 och sedan lite efter som ska fixas och sen är det hem och duscha och fixa sig lite inför kvällen typ. 
Ligger ett till tidsinställt som kommer så håll koll. Puss! :)
 
Sneak-peak från idag. Det kommer komma fler bilder i vanliga inlägg så slipper det bli samma å så.. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: