My tuesday

   Publicerat 2013-09-03 Kl 16:18:24 i kategori My life ♥
Hallå på er! Har eran dag varit bra? Min har varit helt okej och den har gått ganska fort faktiskt. Vi slutade 14.50 idag och det skriver jag är min senaste dag när den egentligen är 15.20, uuu haha så det är nästsenaste, haha. Som sagt har dagen gått ganska snabbt och jag har typ varit hemma i nästan en timma redan! När jag kommer hem äter jag alltid mellanmål först, kraschar i soffan och grejar med min telefon och så går tiden typ jättelänge haha. Om det inte är träningar eller annat så det är egentligen bara på tisdagar och om jag har tur även onsdagar haha.Så ibland glömmer jag lixom att jag ska blogga och det dröjer lite. På tal om telefonen, min snapchat funkar äntligen!! Jag och Andrietta fixade det på spanskan imorse så är skitlättad typ haha. Så snapa mig på: amandawendt, enkelt! :)
 
Idag ska jag faktiskt laga mat här hemma. Det blir Chili con Carne för det är så lätt och typ en rätt av få (Andrietta läs: mååånga!) jag kan laga. Tycker faktiskt det är riktigt gott och nu var det ett tag sen för det är typ bara jag som gör det. ;)
 
Lite planer har kommit upp till lördag nu och det ska bli riktigt kul. Ev följer jag med Kajsa och Frida på Liseberg om de bestämmer sig för att åka men det är inte klart ännu. Något annat kul är att jag ska rida Robby och visa upp han lite. På k-ridcenter där han står ska de ha öppet hus så då kommer jag och ska hjälpa och visa upp lille Robby-killen. ♥ Sedan imon blir det ett roligt markarbetspass med honom så ska verkligen jobba och ta igenom det och sätta alla avstånd och verkligen anstränga mig och jobba. Jag är sjukt taggad faktiskt! 
 
Sedan på torsdag blir det läkarbesök äntligen typ hehe och sedan åker jag till Athena. Har sån motivation att vara där just nu och rida henne. Ibland är man ju i en svacka då man inte känner sig lika pepp på det men just nu är jag riktigt motiverad och det ska bli så kul! Jag och Emelie hade lite planer till att antingen rida till Sandsjön och bada med hästarna, det ska bli cirka 21 grader då med men ganska molnigt. Jag var även sjukt sugen på gymkhana med hästarna men ja. Vi får se lite hur det blir. Behöver rida dressyr någon dag också men den dagen kommer också. Vill försöka göra lite sådana här småsaker innan det blir för kallt och fryser och sådant, men förhoppningsvis är det långt kvar.
 
Nu ska jag se klart på ett program jag tittar lite på. Vi hörs sedan. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: