Vecka 38

   Publicerat 2013-09-16 Kl 18:08:42 i kategori My life ♥
Hej bloggen! Hur mår ni denna måndags-eftermiddag? Jag mår helt okej, jag är redan trött på skolan och vill bara ta mig igenom den för att sedan få gå klart och vidare till gymnasiet, längtar. Blir också så trött på dagarna som segar sig under veckans gång medans helgen går i racer-fart. Men sen så är ju helgen kortare i minuter och timmar och samtidigt roligare än vardagarna, eller inte alltid såklart. Får ändå säga att min vardag är grym.
Men som ni säkert märkt så har det lixom blivit paus från bloggen varje helg och varför vet jag inte riktigt. Lördag morgon var fullt upp och sedan på söndagen orkade jag inte och så kommer det kanske att bli. Speciellt nu till helgen när jag har fullt upp, två tävlingar, en med Billy på lördagen och en med Robby på söndagen. Önska mig lycka till, hej å hå! Åh tack för att jag inte ska till Troya och slipper konkurrera med alla kompisar där haha, skämt åsido.
Nu ska jag skriva 2-3 tidsinställda så jag inte glömmer av det och idéerna fösvinner. Vi hörs imorgon eller kanske senare, beror lite på. För så mycket händer faktiskt inte på måndagar. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: