Header och design

   Publicerat 2014-03-21 Kl 11:00:00 i kategori My life ♥
Hej! Som ni vet är jag ju sugen på lite uppfräschning av bloggens design, men framförallt header. Jag har dock lyckats lösa bilderna på sidan & kunnat lägga till Robby, vilket jag är lite stolt över.
 
Men det jag skulle komma till, jag kommer antagligen inte byta header för ens jag har bra bilder. Jag har bra bild på Athena, förhoppnigsvis bra bild på Billy och mig själv men än så länge ingen bild på mig och Robby jag kan tänka mig ha i en header. Därför väntar jag lite till tävlingarna sätter igång och jag har fler och välja på. Eftersom headers och designer kostar tycker jag att jag gärna kan vänta lite tills jag känner mig helt nöjd och jag hoppas ni står ut...
 
Egentligen är jag väldigt, väldigt nöjd med min design och vill egentligen inte byta ut hela men samtidigt kanske ni är trötta på den? Vi får väl se helt enkelt, först är bilder prio ett. & för att ni sk veta vad jag menar vill jag helst ha "hoppbilder" med hästarna eftersom det är vad bloggen handlar om och avspeglar mig. Men nackdelen med det är att jag antagligen inte kommer få bra bilder för ens utesäsongen sätter igång och det är nog om ca en månad tyvärr. Det enda jag egentligen ville säga med mycket motiverande och formuleringar är, håll ut! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: