Hos Elin

   Publicerat 2014-03-21 Kl 20:19:36 i kategori My life ♥
Hej på er allihop. Är i Malmö nu och med Elin och familjen Rydell. Vi har precis cyklat och köpt Ben&Jerrys för ikväll å ska mysa lite med det. Ska kolla på senaste pll-avsnittet och smaska glass.
 
Elevens val idag var faktiskt skitkul! Ångrar inte alls att jag valde det trots att min kondition inte matchar tjejerna och killarnas som valt detsamma. Men hur som helst väldigt roligt och jag kämpar på ändå. 
 
Slutade sedan vid 13, gick hem och duscha och fixade iordning mig och sedan tog vi bilen ner. Tkr det gick väldigt snabbt faktiskt. Sov mest hela vägen ändå och lyssnade på Michaela Forni och Dasha Girine's pod. Så bra och kul!
 
Nu ska Elin fixa för sin blogg och sedan sätter väl vi på avsnittet av Pll och sedan kolla några avsnitt av sjätte säsongen som Elin är på. Så himla mysigt och åå vad man saknar Gossip Girl.
 
Som ni förhoppningsvis vet kommer uppdateringen bli lite lidande eftersom jag vill vara med Elin och passa på!
Vi hörs när jag kan. Kramissss
 
Publicerat 2014-03-21 Kl 20:22:49

Jaaa, det måste vi lätt!!! 😋😋




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: