Tisdags-kväll

   Publicerat 2014-03-25 Kl 19:20:40 i kategori Bilder
Hej på er fina bloggläsare! Hur är det med er? Jag sitter nyduschad i soffan. Kom väl hem för ca 30 minuter sen från Emma och hennes medryttarponny Beauty och slängde mig i princip in i duschen då det varit väldigt kallt idag.
 
Som jag skrev i morse var solen upp och lyste och det var faktiskt ganska varmt och härligt just då. Givetvis går solen sedan i moln och massa vindar började att piska i vinden haha. Det blev iaf väldigt kallt och jag hade väl egentligen föredragit ett par långkalsonger undertill, haha! 
 
Väl hos Beauty tyckte jag det vart väldigt roligt. Jag tyckte Emma red henne väldigt fint och det såg fint och harmoniskt ut. Väldigt kul och se henne på en annan häst då jag alltid ser henne på Cala. Men samma här så gick hon väldigt fint i formen. Förhoppningsvis fick jag lite bra bilder. Ljuset blev dock lite dåligt på vissa samt vissa andra fick ingen bra skärpa. 
 
Imorgon är det först skola som gäller och sedan hoppträning med bästa Robby. Nu har även startlistorna kommit ut för helgen och det gör mig väldigt taggad iaf! Jag startar som nummer tre i min första klass så vi får åka hemifrån redan kl åtta från K för att vara där vid kl 10!
Nu ska jag och familjen börja göra våfflor eftersom det är våffeldagen idag (♥) och sedan väntas ett avsnitt av TopModel och sedan bästa ryttareliten
 
Ha det fint, kramiiiiis
 
En liten bildbomb! :)
 
 
Publicerat 2014-03-25 Kl 21:25:10

Hahah, japp 👌

Publicerat 2014-03-25 Kl 21:38:23

Jaa men absolut! 👍😄😄💗




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: